KEF központosított közbeszerzés – ügyintézés

A központosított közbeszerzés rendszerében régi szereplő a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság. A központosított közbeszerzések közül az irodabútorok, a papíripari termékek és irodaszerek, a gépjárművek, a gépjármű üzemanyagok, az utazásszervezések és az elektronikus közbeszerzési szolgáltatások tartoznak ehhez a szervezethez.

KEF Portál

A fent felsorolt termékek és szolgáltatások megrendelésével kapcsolatos ügyintézés a KEF által üzemeltetett alkalmazásban történik, a KEF Portálon.

Amennyiben a fenti alkalmazás használatát nem szeretné önállóan intézni, úgy az ezzel kapcsolatos feladatokat igénybe veheti külső (számlázott) szolgáltatásként is.

Díjazás:

  • beszerzési ügyintézés: 15 000,- Ft + ÁFA /óra (pl. portál ügyintézés, cikkszám egyeztetés, kosárelemzés, igény feladás, megrendelés készítése, stb.)
  • közbeszerzési szakértői szolgáltatás: a Megbízó választása szerint a projekt feladatra vonatkozó fix díjazás, vagy 15 000,- Ft + ÁFA /szakértői óra. Ide tartozó feladatok: verseny újranyitás, konzultációs felhívás elkészítése, egyéb szakértőt igénylő feladatok.
  • kiszállás: 250 Ft + ÁFA / megtett km (az útvonaltervező szerinti „leggyorsabb” útvonalon, csepeli indulással és visszaérkezéssel, minimum 10 000 Ft + ÁFA /alkalom, amit lehet, távmunkában készítek elő).

Telefon: 06-20-297-5053

email: szucs.robert@beszerzesi.info

Vélemény, hozzászólás?