2013. február 15., péntek

Ajánlatkérés irodabútorok, irodagépek, irodaszerek beszerzésére

Feltételek:
- 2009., 2010. és 2011. évek egyikében sem lehetett a mérleg szerinti eredmény negatív;
- árbevétel a közbeszerzés tárgyából az elmúlt 3 év átlagában eléri az
1. résznél a 26.000.000,-Ft-ot,
2. résznél a 18.000.000 Ft-ot,
3. résznél a 7.000.000,- Ft –ot;
- számláján nem lehetett az elmúlt 24 hónapban 30 napot meghaladó sorban állás
- rendelkezik 10.000.000,-Ft/ káresemény értékű felelősségbiztosítással;
- rendelkezik megfelelő referenciával, aminek értéke eléri az
1. rész esetén (irodabútor) a nettó 20 millió forintot,
2. rész esetén (irodagép) a nettó 18 millió forintot,
3. rész esetén (irodaszer) a nettó 7 millió forintot.
- rendelkezik központi helpdesk rendszerrel, melyen keresztül a hibabejelentés elérhetősége munkanapokon 7/24 órában biztosított,
- képes az irodagép termékek leszállításától számított minimum 3 éven keresztül szervizszolgáltatás fenntartására és tartalék alkatrészek biztosítására.

Jelentkezési határidő: 2013. március 18. Úgy érzi, hogy tudná teljesíteni a szerződést, de nem felel meg a feltételeknek? Hívjon!

1. rész: irodabútorok (493 db 80 x 120 cm asztal, 141 db íróasztal, 493 szék, 141 db forgószék
2. rész: irodagépek (59 db alapvető multifunkciós irodagép, 1 db nagyteljesítményű multifunkciós irodagép, 6 db szkenner és nyomtató, 31 db projektor + konzol,


3. rész: irodaszerek, részletes lista szerint


Közbeszerzési tanácsadásra a jobboldali oszlopban fent, vagy a felső menüben található menüpontra kattintva tud díjat kalkuláltatni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése